NI SOM INTE VET SÅ MYCKET OM MEJ

hejsan,
ni som inte vet så mycket om mej så kommer informationen nu:
Jag heter för de första Felicia Aradszky. Mitt efternamn kommer från ungern. Min farfar är från ungern. Men skitsamma. Jag föddes i Skövde. 2005 flyttade vi till Skåne. Jag började på dagis sen skola. Jag hade innan en kanin som hette svante. men tyvärr fick den förstoppning så den gick bort. rest in peace. han dog den 9 september 2009, en tisdag klockan 7.23 i min mammas famn. en sorglig händelse.. den 12 september 2009 en fredag skaffade jag mej en kanin som heter nasse. 2008 skaffade vi oss en golden retriver vid namn isa. det var typ allt om mej :')
ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0